Zostań recenzentem nowej serii nowej książek „Dobre zachowanie III”

Seria ukaże się pod koniec sierpnia 2022 i zawiera cztery tytuły:

  • Nie przeszkadzam
  • Nie zjem tego!
  • Nie chcę!
  • Czas wolny

 

Książki poruszają trudne tematy i sytuacje, które mają miejsce podczas pobytu dzieci w przedszkolu. Ich treści mają za zadanie pomóc nauczycielom/ opiekunom wytłumaczyć dzieciom pewne postawy, a także pomóc im w codziennej pracy.

Poszukujemy  trzech nauczycieli / opiekunów pracujących w przedszkolu, którzy po otrzymaniu materiałów w formie pdf napiszą recenzję na temat każdego z czterech, wyżej wymienionych tytułów.

Dodatkowo:

  • zamieszczą informację, w jakim przedszkolu pracują
  • wyrażą zgodę na udostępnienie swojego wizerunku – przesłanie zdjęcia
  • wyrażą zgodę na udostępnienie swojego imienia oraz nazwiska

Materiały zostaną użyte w celu promocji serii „Dobre zachowanie III” na stronie www.fenek.pl oraz w mediach społecznościowych „Przygód Fenka” – na Facebooku oraz Instagramie.

Jeśli nauczyciel wyrazi chęć, pod postami zawierającymi recenzję oznaczymy przedszkole, w którym pracuje.

W podziękowaniu za przysłanie recenzji, po wydaniu książek, każdy z recenzentów otrzyma komplet czterech tytułów + niespodzianka.

Na jakiej podstawie wyłonimy trzech recenzentów?

Na początek napisz nam kilka informacji o sobie, abyśmy mogli Cię lepiej poznać:

W jakim przedszkolu pracujesz? 

Czy korzystasz z materiałów Fenka? Jeśli tak, od kiedy?

Czy kiedykolwiek zajmowałaś/eś się recenzją książek?

Czy prowadzisz bloga, konto na Instagramie o tematyce edukacyjnej/ dziecięcej? Jeśli tak, podaj proszę linki do swoich kont.

Informacje wyślij na adres mailowy: socialmedia@fenek.pl

Termin nadesłania zgłoszenia: 01.08.2022. 

Termin nadesłania recenzji: 15.08.2022. Jeśli ten termin Ci nie odpowiada, poinformuj nas i zaproponuj inny. 

Serdecznie zapraszamy Cię do napisania recenzji, gdyż Twoja opinia, jako osoby pracującej w przedszkolu jest dla nas bardzo ważna. 

Będzie to także cenna wskazówka dla innych przedszkoli.